آیا مصرف گردو در بارداری بی خطر است؟

گردو در بارداری

آیا زنان باردار می توانند گردو مصرف کنند؟

ممکن است در دوران بارداری چه چیزی بخوریم و از چه چیزهایی پرهیز کنیم، گیج کننده ترین چیز به نظر می رسد، اما آیا می دانید چه چیزی در این مرحله مصرف می کنید ممکن است بر سلامت و رشد جنین شما تأثیر بگذارد. افسانه های زیادی در مورد غذاهایی که در دوران بارداری باید مصرف کنید وجود دارد، اما آیا می دانید با گنجاندن مغز گردو در رژیم غذایی روزانه خود در دوران بارداری چه اتفاقی می افتد؟

سلامت مغز و بینایی را بهبود می بخشد

مصرف روزانه گردو خیس شده می تواند به تقویت سلامت مغز و بینایی کودک متولد نشده در مرحله رشد کمک کند. همچنین تشکیل بهتر بافت مغز را تضمین می کند، این به دلیل وجود اسیدهای چرب امگا ۳ و اسید آلفا لینولنیک در گردو است.

مصونیت

افزودن گردو به رژیم غذایی روزانه می تواند به تقویت ایمنی به طور طبیعی کمک کند، این به دلیل وجود آنتی اکسیدان هایی است که به بهبود ایمنی مادر باردار کمک می کند، اما در عین حال ایمنی جنین را نیز تقویت می کند.

سلامت قلب

گنجاندن گردو به عنوان یک میان وعده می تواند به حفظ سلامت قلب کمک کند، کلسترول بد را کاهش دهد، که خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد، که ممکن است مانعی برای بارداری باشد.

رشد کودک

گردو دارای غلظت مواد معدنی بالایی است، به خصوص مقدار بالای مس موجود در گردو، رشد بهتر جنین را در مرحله شکل گیری تضمین می کند.

سلامت مغز را افزایش می دهد

گردو ممکن است به تقویت حافظه مادر باردار و جنین کمک کند، این به دلیل غلظت آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی مانند چربی های اشباع نشده، پلی فنول ها و ویتامین E است که استرس اکسیداتیو را کاهش می دهد و سلامت شناختی کودک را تقویت می کند.

مدیریت قند و وزن

گنجاندن گردو در رژیم غذایی به عنوان میان وعده یا خوردن آن به صورت خام می تواند به مدیریت بهتر انسولین کمک کند، که بیشتر به کاهش هوس های عجیب گرسنگی و مدیریت افزایش ناگهانی قند خون کمک می کند، که ممکن است برای جنین متولد نشده مضر باشد.

مشاهده بیشتر:

خرید اینترنتی پسته تازه و ارزان

قیمت پسته احمد آقایی درجه یک

قیمت پسته کله قوچی درجه یک

امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *